Tuesday, April 30, 2024
Home Page Testimonies About Us Supporting Us Photos Videos Newsletters english Upcoming projects Contact Us

Hosea Ministry International

Uutiskirje
18.04.2024

img1apr1t2024news.jpg
UUTISKIRJE

Huhtikuu

2024


Heippa rakkaat lähetystyön tukijat!

Missio menee vauhdilla eteenpäin, olemme saaneet kokea monia ihmeitä ja työ on tuottanut runsaan sadon!

Norjalainen nuori Hosean pastori Nathan Osnes on ahkeroinut myös Norjassa: hän oli puhujana edellisessä nuoriso konferenssissa, jossa yli 60 nuorta jätti elämänsä Jeesukselle, ja parisataa nuorta uudistui ja sai esirukousta. Samana päivänä oli myös kastetilaisuus uskoon tulleille.tulleille.

Näiden kokousten jälkeen Nathan palasi Filippiineille todeten: ”Toki on upeaa saarnata suurelle joukolle, mutta sydämeni on Aasiassa. Yksittäiset tapahtumat tekevät lähetystyöstä mielekästä, ja siten sitä jaksaa väsymättä tehdä, sillä jokainen ihminen on Jumalalle arvokas. "

Eräällä syrjäisellä alueella tapasimme pienen sairaan pojan, jonka vanhemmilla ei ollut mitään mahdollisuutta saada apua hänelle. Nathan laittoi pojan autoon ja ajoi sairaalaan, missä poika sai hoitoa. Lääkäri sanoi: ”Jos poikaa ei olisi nyt tuotu sairaalaan, hän olisi kuollut.” Pojalle ostettiin myös uudet vaatteet ja perheelle annettiin ruoka-apua. Poika totesi myöhemmin itkien: "Miksi Nathan lähti pois, jos hän kerran rakastaa meitä, eikä hän jää tänne?" Jaamme tarpeellista apua monilla alueilla.

apr2024imgm1.jpg

Poika jonka nathan ei sairaalaan

Jaoimme Jumalan Sanaa ja ruoka-avustuksia monen päivän aikana yli 5000 henkilölle. Monet eivät olleet koskaan nähneet valkoihoista henkilöä, joten siinä oli heille ihmettelemisen aihetta. Pyrimme saavuttamaan niitä alueita, joissa ei aikaisemmin ole julistettu evankeliumia. Osasyynä on terrorismi, joka näitä alueita hallitsee, ja siksi Hosean tiimi tarvitsee armeijan mukana olon.

apr2024img2m.jpg

Heimo nainen parani silmäsairaudesta

On mahtavaa nähdä, kuinka Jumala toimii pelastaen ja parantaen sairaita. Heimoalueella silmäsairas nainen purskahti itkuun, kun Jumalan parantava voima teki hänet terveeksi.  Suuri kiitos jokaiselle lahjoittajalle, sillä te teette tämän työn meille mahdolliseksi!

Toisella heimo alueella pieni tyttö sai kokea voimakkaasti Jumalan parantavan voiman samalla hetkellä, kun hän antoi elämänsä Jeesukselle. Tämä tyttö kärsi voimakkaista hermokivuista koko kehossaan seurauksena koetusta tulehduksesta, joka jätti jälki sairauden. parantunut tyttö tuli niin iloa täyteen, että hän on siitä lähtien laulanut Jeesuksesta jokaiselle. On ihanaa nähdä pienen lapsen aito, vilpitön palvonta ja ylistys! Tällä tavalla hän evankelioi muita ja tulee uskollisesti kokouksiin.

Monissa heimo kylissä ihmiset elävät kurjuudessa, ilman perustarvikkeita vailla minkäänlaista apua. Pienikin tulehdus tai sairaus voi johtaa kuolemaan. Niinpä tehtävämme ei ole vain julistaa evankeliumia vaan auttaa myös kaikissa käytännön tarpeissa.  Kristilliset koulumme tuottavat hyviä tuloksia, Sananlaskujen 22:6 tavoin: Totuta poikanen tiensä suuntaan, niin hän ei vanhanakaan siitä poikkea.

apr2024img3l.jpg

Heimo alueen lapsia

Joosia oli poika, joka rakasti Jumalaa kaikesta sydämestään ja johdatti oman sukupolvensa takaisin tuntemaan Jumalan. Tarina Joosiasta on profeetallinen kuvaus siitä, mitä tulee tapahtumaan kansakunnissa. Ei ole sattumaa, että Joosia tuli kuninkaaksi 8-vuotiaana. Symbolisesti kahdeksan tarkoittaa uutta alkua. Vaikka Joosia oli vielä lapsi, kertomus kuvaa sitä, ettei Jumalalla ole ikärajoja, kun on kyse Jumalan Valtakunnan rakentamisesta. ( 2 Kun. 22: 1 )

Tämän vuoksi me Hoseassa ahkeroimme julistaaksemme Jumalan Sanaa lapsille: kun nämä lapset kasvavat, heistä tulee pioneereja, jotka näyttävät toisille vanhurskaan elämän Kristuksessa ja uuden hengellisen alun kansakuntiin. Siksi lasten uskoon saattaminen on meille tärkeää ja olemme jo nähneet tuloksia, kuinka ensimmäiset Hosea-koulujen oppilaat ovat nyt nuorina aikuisina mukana evankeliointi työssämme.

Siunauksin,
Anne

anne-sign.jpg

Lääkintämissiossa hoideltiin 450 potilasta. Vuokrasimme paikallisen linja-auton

kuljettamaan Gamotin mangya-heimolaisia Bulalacaon heimokirkkoomme, jossa

missio pidettiin, sillä monet lapset ja vanhukset olivat liian heikossa kunnossa

tehdäkseen matkaa jalan. Juuri nyt on flunssa-aika, ja monilla heimolaisilla on myös vikaa keuhkoissa. He asuvat vuorilla risumajoissaan, joissa on kylmää tällä hetkellä. Lisäksi heikko ravinto alentaa immuniteettia, joten kokonainen sairauksien kirjo oli meitä vastassa. Olen todella kiitollinen lääkärille ja hammaslääkärille. He raivasivat kiireiseen aikatauluunsa tilaa varta vasten Hosean lääkintämission tähden.

 

©2009-2024 Hosea Ministry International Ltd